1e vervolg
16 maart 2013 - Spijkenisse, Nederland
In de afgelopen weken hebben we vats wat inkopen gedaan.
Hebben goed en goedkoop kunnen scoren bij de ANWB voor kleding voor Tineke en mij.
Ook bij Perrysport voor elk een paar goede (berg/wandel)schoenen gekocht.
We zijn ondertussen ook lid geworden van Good Sam, hierdoor krijgen we korting op de bij die club aangesloten RV-parks (campings).
Verder ben ik nog druk bezig om een route uit te stippelen en ook daarbij ook bezienswaardigheden in op te nemen. Dat valt niet mee als je een paar duizend kilometer door een land wil rijden wat bol staat van de bezienswaardigheden om daar een keuze uit te maken. Maar we zijn er mee van de straat.
Jose heeft inmiddels kennis genomen van deel een, dus ik zet het nu ook maar op facebook, zodat het wat bredre gelezen kan worden.
Nog 8 weken
