Op schiphol
10 mei 2013 - Schiphol, Nederland
We zitten nu op Schiphol en zowaar gratis WiFi voor een half uur.
We hebben een goede en filevrije reis hierheen gehad.
De ruimbagage afgegeven en daarne samen met Frits een grote cappucino genomen,. Elk een eigen beker natuurlijk. Met een stuk heerlijke appeltaart
Daarna door de douane en vervolgens naar gate F3 waar we constateerden dat om 11:30 de gate opengaat.
ik moet even een correctie aanbrengen op een vorig bericht, we zitten niet op rij 39 maar op 37. Het is nu elf uur, we moeten dus nu nog een half uur door zien te komen, maar dat gaat vast wel lukken.
er is altijd veel te zien op zo'n vliegveld.
2 Reacties
-
Annelies:10 mei 2013Een hele goede reis .. en behouden aankomst ..
-
José:10 mei 2013Ik dacht dat jullie morgen pas gingen, maar inmiddels vliegen jullie al als het goed is, Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben en een hele fijne tijd daar in de verte, ben benieuwd naar jullie verdere berichten
