Naar Derk

11 mei 2013 - Nobleford, Canada

Vannacht heerlijk geslapen, 19:30 naarbed gegaan.

om een uur of drie een uurtje liggen lezen, daarna doorgeslapen tot 7:30 uur.

heerlijk ontbeten en om 11:00 uur met een taxi naar het RV-centrum.

Daar een video gezien en uitleg gekregen over het hoe en wat van de camper.

Rond 12:30 weggereden en naar een winkelcentrum gegaan om drinken te kopen en melk voor de shake. Na het uitgebreide diner gisteravond en het copieuze ontbijt is een shake wel weer op zijn plaats :-)

Vervolgens echt op pad naar Derk, 225 verderop.

Onderweg zag ik een afslag naar een plek 3 Km verderop waar kano,s tewater konden worden gelaten en picnictafels staan. Het leek me een leuke plek. Snel de afslag genomen een gravelweg op diegelijdelijk aan steeds slechter werd. We hadden kennelijk een afslag gemist, want de weg eindigde bij een farm.Bowriver 110513

Daar gekeerd en de goede afslag genomen, op enig moment zag ik in de verte in de diepte een aantal geparkeerde auto's staan. Na enig dubben vervolgden we onze weg, totdat ik verderop zag hoe het verval wa in die weg. Was het een asfaltweg dan had ik het wel aangdurfd. Maar het is een gravelroad, gewoon losse steenslag dus. Dat durfde ik toch niet aan. We zijn toe maar een paar honderd meter achteruit gereden. Tot bij een inrit van een boerderij, hier achteruitingestoken en toen hebben we daar onze shake maar genomen. Daarna onze reis vervolg en rond 17:30 waren we bij Derk.

1. Freek en Jopie:
    13 mei 2013
    Had je al eerder in een camper gereden?
    Zo nee, dan vinden we het ontzettend knap en dan ook nog achteruit rijden!
    Leuk om jullie verhalen te lezen, geniet ze van alles.